divendres, 18 de desembre del 2009

Garlanda de globus de paper (Paper balloons garland)




Les bones idees s'han de fer circular...al Blog de fifimandirac en trobareu moltes, però aquesta em va cridar especialment l'atenció.
La garlanda està feta amb globus de paper quadrats, súper-senzills de fer. Com que no m'ha esta possible obrir el PDF que la Fifi adjunta al seu Blog, us afegeixo aquest tutorial en vídeo que també resulta molt fàcil de seguir.
Una dada més, els papers com més variats millor...jo vaig comprar dos sobres de papers florals de diferents colors i tamany a la seva pàgina, perquè em va semblar que compartir una idea tan genial com aquesta es mereixia, a més d'una felicitació i el meu etern agraïment, la compra del paper dissenyat per aquesta genial creadora francesa.






Imatge Fifi Mandirac
Aquesta darrera imatge (la més maca) està extreta de la seva página, les altres són meves, per demostrar-vos que realment són molt senzilles de fer. 
Us aconsello que ho proveu, és una manualitat gairebé màgica (s'ha de bufar per formar el globus al final), i deixa als nens absolutament hipnotitzats.

Good ideas ought to be shared...at fifimandirac's blog you'll find lots of great ideas but this one caught specially my attention.The garland is made out of square paper balloons, and it's incredibly easy to make. As I haven't been able to open the PDF with the "How-to" instructions that Fifi added to this post, I attached this tutorial so you can easily follow at home.
The bottom image (and the best one), comes from her blog, the rest of the pics are made by me at home, just to demonstrate how easy it is to make this gorgeous garland.
Another detail, mix balloons of different sizes and pieces of papers as I did. The floral ones are made with the paper that Fifi designs, and sells in her Blog linked before. Thanks Fifi for sharing magic ideas such as these ones!

6 comentaris:

  1. oooooh que original.
    què divertit por resultar fer aquesta activitat!
    Faré una ullada, no sembla difícil.
    Gràcies per compartir-ho amb nosaltres.

    ResponElimina
  2. Monty: És fàcil de debò...no tingui's por. Només has de seguir amb compte els passos. Els nens queden meravellats en veure l'últim pas, quan d'un plegat plà...amb una bufada d'aire és passa al globus cúbic! Meravellós, fins i tot t'aplaudiran! Petonets a tots i en especial a la teva mainada!

    ResponElimina
  3. Quina bona idea!. Avui he descobert el teu blog i..m'encanta!!. Et puc afegir al meu?
    pintalalluna

    ResponElimina
  4. MARISOL: Sí que és bona la idea! A mi em va captivar moltíssim i vaig aprendre a fer cubs de memòria.
    La canalla al.lucinava amb mi, quan en feia un, amb qualsevol trocet de paper!
    Llàstima que si avui en vull fer un, m'hagi de tornar a mirar el vídeo! La meva...és una memòria de peix ;-)

    Encantadíssima de que m'afegeixis al teu blog. És un plaer!
    Moltes gràcies, Pintalalluna!

    ResponElimina
  5. Ostres un altre flashback! Quan era petita n'havia fet d'aquests globus de paper!Uau, és una idea molt bona per decorar! I les fotos, super xules: no sé on deu ser el raconet de la finestra amb porticons i la taula blanca, però l'he vista en vàries fotos i m'encanta!

    ResponElimina
  6. APANONA: A mi em tenen admirada aquests globus...el meu problema és que passat un cert temps, sóc incapaç de recordar de memòria com es feien! No hi ha manera...sort del vídeo, que el tinc sempre a mà!

    Per cert, me'n alegro que t'agradi el raconet de les fotos; és la cuina de casa nostra! :-)

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!