dijous, 14 de gener del 2010

Tresors de l'Etsy: Gener :: Tesoros de Etsy: Enero


Las Sandalias de Ana, he fet la meva darrera troballa. Aquest cop, el tresor té forma d'agulla de pit; ja sigui una caputxeta vermella, ja sigui una petita geisha, l'Ana, fa a mà una per una, aquestes miniatures posant-hi tot el cor.
Jo ho puc certificar, doncs vaig rendir-me al encant d'aquesta mini-caputxeta sense cistella que vaig rebre tot just fa una setmana, i que m'acompanya a tot arreu engantxada a la meva solapa. Sí, darrerament som inseparables!
Podeu trobar tot això clicant aquí i moltes altres petites peces, fetes amb amor desde Leganés...
Imagenes de Las Sandalias de Ana

En Las Sandalias de Ana, me he topado con el último tesoro. Ésta vez el hallazgo tiene forma de broche; ya sea una Caperucita Roja, o una pequeña geisha, Ana cose a mano, una a una estas miniaturas poniéndoles todo el corazón.
Yo lo certifico, ya que no pude evitar rendirme al encanto de ésta mini-caperucita, de apenas 5 centimetros de altura, que recibí hace apenas una semana y que me acompaña a todas partes enganchada a mi solapa. Sí, últimamente somos inseparables!
Podeis encontrar todo ésto aquí y muchas otras pequeñas piezas cosidas con amor desde Leganés...  

Here's my last discovery at Etsy! At Las Sandalias de Ana, you'll find out these sweet and small dolls  as cute brooches or necklaces, made with love from Leganés (Madrid). I yielded to the Little Red Hood one, and now she comes with me every where I go.

2 comentaris:

  1. Tot el que fa l'ana és preciós, ple d'amor i dolçor....molts petonets de colors.

    ResponElimina
  2. Ja ho veus, jo no m'hi vaig poder resistir...i a casa ja m'han fet una llista de coses per encarregar-li! Tú també fas coses precioses! Petonets.

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!