dilluns, 1 de febrer del 2010

Thomas Bass






All images from Thomas Bass

Oh là là...em sembla que m'acabo d enamorar! El meu amor, però, és molt cast i no m'en penso pas amagar!
L' autor de l'objecte del meu amor i admiració, és Thomas Bass. Aquest dibuixant francès, m'ha captivat amb dibuixos tan tendres, tan potents i tant contundents com aquests...trobats al web costume 3 pieces.
Ja m'ho perdonareu, potser sí que sóc enamoradissa, però és que, qui no cau rendit davant d'aquestes il.lustracions tan sublims? Espero que en gaudiu tant com jo...Feliç dilluns!




THOMAS BASS

Ay !madre mía! creo que me acabo de enamorar...y no lo pienso esconder. El autor del objeto de mi amor y devoción, no es otro que Thomas Bass un dibujante francés capaz de crear imágenes tan potentes y tiernas como las que os traigo en mi maleta y que me han cautivado totalmente...encontradas en Costume 3 piéces. Espero que me disculpeis; ya sé que me enamoro con facilidad, pero ¿quién no caería rendido ante imágenes tan sublimes cómo éstas?






THOMAS BASS

OMG! I think I'm in love again! My love is so pure, so  I'm not going to hide...I declare myself fool about the drawings of this man: Thomas Bass, a french artist able to do these tender, amazing and exquisite illustrations such these are...found at Costume 3 piéces.
I hope you forgive me, maybe it's true that I fall in love so easily, but who's able not to fall devoted to these great works? Enjoy, and have a happy monday!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!