dilluns, 18 de juliol del 2011

Rocafort 2011

Portada del programa de la Festa Major d'aquest any

Després d'una temporada de desconnexió blocaire, per raons laborals, torno a la Maleta disposada a ensenyar-vos només la punta del Iceberg, de les que han estat les meves ocupacions en les darreres setmanes.

Ja sabeu, que quan comença la calor, s'encenta la temporada de Festes Majors  de tot poble, ciutat o  barriada que es precii; I el calendari del grafista, es veu marcat per la sobtada demanda, de dissenys amb què encapçalar Programes d'Actes, Cartells i fins i tot banderoles informatives.  Jo particularment, he renovat el meu compromís amb el poble que m'ha vist estiuejar aquests darrers anys,  acceptant la Proposta de dissenyar la portada del seu programa per aquestes festes.

Com que per aquestes alçades, ja s'acusa la calor, m'he decantat per dissenyar una portada "on the Rocks", inspirada, entre la creixent necessitat de refrescar la vista, i el nom del meu estimat poble.
Qui sap, potser aquestes vacances, aconseguirem posar de moda el "Rocafort on the rocks", per ajudar a passar els rigors del estiu, mentre gaudim dels Actes que el Comité de Festes i Festetjos ens té pensat oferir.

Què doncs, us hi animeu?
Alguns dissenys d'aquests darrers anys. Disseny: Carme Sala.

 


ROCAFORT 2011



Después de una temporada de desconexión bloggera, por razones laborales, vuelvo a la Maleta dispuesta a mostrar sólo la punta del Iceberg, de las que han sido mis ocupaciones en las últimas semanas.
 
Ya sabéis, que con el calor, se da paso a la temporada de Fiestas Mayores de todo pueblo, ciudad o barrio que se precie; En el calendario del grafista, esto se traduce por la repentina demanda de diseños con los que encabezar Programas de actos, Carteles e incluso banderolas informativas con los que llenar calles y postes de anuncios varios. Yo particularmente, he renovado mi compromiso con el pueblo que me ha visto veranear estos últimos años, aceptando la propuesta de diseñar la portada de su programa para estas fiestas.

 Como por estas alturas, ya se acusa el calor, me he decantado por diseñar una portada "on the Rocks", inspirándome, entre la creciente necesidad de refrescar la vista, y el nombre de mi querido pueblo.

Quién sabe, quizás estas vacaciones, conseguiremos poner de moda el "Rocafort on the rocks", para ayudar a pasar los rigores del verano, mientras disfrutamos de los Actos que el Comité de Fiestas y Festejos nos tiene pensado ofrecer.


¿Alguien se anima? 


 

19 comentaris:

  1. quin cartell més guai! M'encanta! ara, tinc que dir que es diferent a la teva línia habitual, que també m'encanta...

    ResponElimina
  2. qué fresquiiiiiiito! :D agua mineral!

    ResponElimina
  3. Genial! I tota la sèrie seguida... què haig de dir, encara més genial!

    ResponElimina
  4. ARIS: M'agrada això que em dius! Si em repeteixo massa...m'avorreixo a mi mateixa! ;-P

    MR SPOQUI: Agua mineral a mediodía...y si la noche se alarga...Gin-tonic! jajaja! :-D

    ResponElimina
  5. GALDERICH: Quan s'apropa el mes de Juny, el meu cervell, pateix una sobtada reacció...i és la de pensar repetidament, quin objecte representarà la imatge de la Festa Major d'enguany.

    No trobes que d'això se'n pot dir perfectament, disseny de Mercat? :-D

    ResponElimina
  6. t'ha quedat molt bé.......llàstima que ens cau un xic lluny

    ResponElimina
  7. Molt refrescant! Realment convida, una bona idea. Segur que has dibuixat moltes coses més interessants durant aquests dies de "desconnexió"... :)

    ResponElimina
  8. I like it... from Rocadura con amor!
    Petons acalorats i empinturats.

    ResponElimina
  9. GARBI24: I us perdreu, la calor, les pedres i les fabuloses actuacions d'aquesta Festa???
    Doncs, vosaltres mateixos ;-P

    Petonets



    SM: No voldria ser "farolera", però si em poso a fer posts de tot el què he estat fent, s'em acaba el bloc i l'audiència! ;-P



    ANA PRINCESA DEL GUISANTE: Yes, Rocadura On the rocks! Valgui la redundància!

    Per cert: vull veure fotos, d'aquesta feinada que esteu perpetrant!

    Petonets :-)

    ResponElimina
  10. Sí que convida a anar-hi! Sortiu a Google Maps? o m'acabaré perdent? ;-)

    ResponElimina
  11. Benvinguda al teu bloc!

    M'agraden tots, però el del 2005 em sembla fantàstic!

    M'has fet venir set... :)

    ResponElimina
  12. ALYEBARD: Estem cartografiats en tot tipus de suports...i per suposat, ni a Sant Google li hem passat per alt!

    voilà:

    http://maps.google.com/maps?hl=es&tab=ll&q=Rocafort+de+Bages

    Una abraçada!



    ENRICH H. MARCH: Encara estic treient telaranyes del bloc! :-D
    Però m'alegro de trobar-te aquí;
    Fa, una una tònica amb gel?

    ResponElimina
  13. Carme, no sé si t'ho havia dit mai, però m'encanten els teus dibuixos. I el disseny de la FM d'enguany és xulíssim i refrescant! M'encanta.

    ResponElimina
  14. LLUM: Moltíssimes gràcies, estic contenta que t'agradin!
    Si contribueixo a refrescar una mica, ni que sigui la vista, ja ho dono per bo :-)

    Una abraçada.

    ResponElimina
  15. Ara ja entenc perquè no apareixien noves entrades al teu blog. Imagino que en aquesta feina cal aprofitar els moments... En efecte, la portada dels programa de Rocafort podria ser l'anunci d'una beguda. Ara cal pensar en el color: hi ha aquella ginebra blava i després una beguda pensada perquè les noies joves s'iniciïn en l'alcohol, que també té color blau.
    M'ha agradat la solució gràfica del cartell de 2005, i pel què fa a 2008, aquestes mosques em suggereixen perfectament l'estiu al poble.

    ResponElimina
  16. LLUÍS BOSCH: Encara no tinc les dades d'aquest any (consistents en una estadística que elaboro, en funció del nombre de felicitacions que rebo pel carrer, la nit del Gran Ball de Festa Major), però et puc dir que l'any de la portada amb les mosques, va sorprendre molt.

    I és que, d'al.legories sobre el tema, n'hi ha a cabassos, però, crec que aviat ja les hauré fet servir totes! ;-)

    Salut!

    ResponElimina
  17. És meravellós que la sèrie vagi per tan bon camí.

    ResponElimina
  18. Anem de Festa Major? Només de veure el cartell ja em passa la calor!

    ResponElimina
  19. EDUARD ARIZA: Et confesso que a mi m'agrada més veure el conjunt, que cada exemplar per separat...i quan les veig, es com mirar un album de fotos dels meus darrers estius al poble;

    I ja en son una pila!


    TIRANTLOBLOC: Anem! :-)

    El que tenen de bo els programes de festa Major, es que quan ja te'ls has mirat de dalt a baix, tambe et poden servir de pai-pai.

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!