dijous, 11 d’abril del 2013

Univers Madoz




A La Pedrera, fins el 28 de Juliol proper, si us vé de gust, podeu ficar el nas al univers manipulat de Chema Madoz (Madrid 1958). El més segur, és que a més de fer-vos pessigolles als ulls, els seus poemes visuals us facin un massatge a les neurones, cosa que sempre és benvinguda.

Les imatges de Madoz, tenen un estil molt vinculat al Dadaísme i a la poesia visual de Joan Brossa, amb qui va treballar conjuntament al llibre Fotopoemario, treball en el que els poemes foren creats a partir de les imatges i no al revés, com és habitual.

Només tinc el dubte, de no saber on anar a trobar aquest llibre a la Biblioteca; amb la resta de llibres de fotografia o a la secció de Lírica?

UNIVERSO MADOZ

En La Pedrera, hasta el 28 de Julio próximo, si os apetece, podéis curiosear en un pedacito del Universo de Chema Madoz (Madrid 1958). Lo más probable, es que además de haceros cosquillas en los ojos, sus poemas visuales os den un masajito en las neuronas, cosa que siempre viene estupendamente.

Las imágenes de Madoz, tienen un estilo muy vinculado al Dadaísmo y a la poesía de Joan Brossa, con quién trabajó conjuntamente en el libro Fotopoemario, trabajo en el que los poemas, fueron creados a partir de las imágenes de Madoz y no al revés, como viene siendo habitual.

Solo dudo, en qué sección de la Biblioteca debo encontrar este libro, para consultarlo: ¿con el resto de libros de fotografía o en la sección Lírica?

14 comentaris:

  1. doncs si que ha de ser una bona exposició, a veure si amb sort la tralladen a Girona

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mira, que La Pedrera no te la portaràn, eh? ;-P
      Petons Joan!

      Elimina
  2. Gràcies pel suggeriment, Carme. Madoz, Dadá i Brossa són una combinació explossiva.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un combinat tremendo! :-)
      Jo tinc pensat fer-ne un tastet, en directe...que amb aquest aperitiu d'avui, no n'he tingut prou!

      Elimina
  3. Precioso.
    Yo lo pondría directamente en Manuales para la supervivencia.

    ResponElimina
  4. Imprescindible, como las cerillas y los imperdibles :-)

    ResponElimina
  5. Falta l'enllaç! sort que jo estic en tot...

    ResponElimina
  6. Ja era hora que remenessis la maleta! Jo la feia plena d'arnes, i resulta que vas i en treus màgia! Agraïda, als teus peus.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Entre tu i jo, no saps quant m'ha costat fer fora un grupet d'arnes indignades, que s'havia fet fort a l'entrada del blog! ;-)

      Sort que ja he fet provisions de Polil, porsi...

      Agraïda jo, Princess; cafetó?

      Elimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!