dimarts, 11 de juny del 2013

Cinc dies en una altre planeta. (Una aventura d' en Biel i en Picapoc).


Biel, Picapoc i les seves mascotes.
La família d'en Biel
La família d'en Picapoc

Avui sí, ja el tenim aquí! Amb tots vosaltres, en Biel i en Picapoc, els protagonistes del llibre per a petits lectors, escrit per en Salvador Macip i dibuixat per mi.
Espero que us agradi molt...o millor encara, que us encantin les peripècies d'aquest parell, quan decideixen intercanviar-se de casa i de planeta.
Avui ja, a totes les llibreries.

En català i en castellà, publicat per La Galera.


CINCO DIAS EN OTRO PLANETA

Hoy sí, por fin lo tenemos aquí. Con todos vosotros Gabi y Picapoco, los protagonistas del libro para pequeños lectores, escrito por Salvador Macip y dibujado por mi.
Espero que os guste mucho...o mejor aún, que disfrutéis un montón con las peripecias de este par, cuando deciden intercambiarse de casa y de Planeta.

Hoy ya, en todas las librerías.

En catalán y castellano, publicado por La Galera.

20 comentaris:

  1. mira un extraterrestre vol fer amics en comptes de destruir la terra! això si que es una novetat :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. pons007, és que els alienígenes del Salvador, són tots uns gentlemen! :-)

      Elimina
  2. M'agrada el concepte de família extraterrestre, així entenc millor la meva!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ana, el mateix penso jo de la meva! (No hi ha com mirar al voltant, per inspirar-se per fer els dibuixos) :-)

      Elimina
  3. Visca el Picapoc i totes les famílies extraterrestres! :)

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats a tots dos!

    ResponElimina
  5. Això si que es un tàndem bó! Macip + Carme = a super llibre!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aris, em fa molta il.lusió que el Salvador s'interessés pels meus dibuixos...per a mi, ha estat un honor treballar amb ell :-)

      Per cert, us vaig conèixer a tots dos, el mateix dia...fent cúa, perquè ens dediqués "El joc de Déu", ho recordes?

      Gracies i petons!!!!!

      Elimina
  6. Hi han pogut aguantar cinc dies al nostre planeta? Quina bona gent.
    Molta sort i moltes ventes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Joan, és que la mare del Biel, fa uns macarrons boníssims!!!! ;-)
      Moltes gràcies i petons!!!!!

      Elimina
  7. Superbonic Carme, el buscaré! M'encanten els personatges. També publicava la Galera un de meu, però no he tingut temps de penjar-ho al bloc, a veure si al cap de setmana...
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Roger, doncs ja tinc ganes de veure la teva entrada!
      Per a mi, ha estat un honor, entrar a La Galera de la mà del Salvador.
      Estic molt contenta que t'agradi!

      Gràcies i petons!!!

      Elimina
  8. Us desitjo que tant el relat com els dibuixos agradin molt a tothom. Enhorabona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marion! Quin greu, m'havia passat per alt la teva felicitació!!!
      Moltíssimes gràcies, i perdona per no haver-te contestat fins avui!

      Una abraçada!

      Elimina
  9. He arribat de casualitat al blog però només arribar ja et puc dir que he trobat allò que buscava feia temps.
    Una historia on hi hagués un Biel com a fill únic amb un gos. I el millor de tot es el dibuix de la familia de Biel, ens hi podem veure reflexats tots els de casa.
    O sigui que demà mateix anirem a la llibreria.
    Moltes gràcies.

    ResponElimina
  10. Nana, em fa molta il.lusió que les casualitats t'hagin enviat fins aquí i que t'hagis vist reflectida en el nostre llibre! :-)
    Espero que t'agradi molt i el teu Biel, en gaudeixi molt!

    Gràcies per passar per aquí a dir-m'ho i sigues benvinguda, a la maleta.
    Petonets!

    ResponElimina
  11. Aquí cayó mi granito de arena
    , en el Colegio de mis hijos. Un saludo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. URUMO, es un honor aparecer recomendado en el blog de vuestra Escuela! tu granito de arena, vale su peso en oro para mi! ;-)

      Muchísimas gracias!!!!
      Un abrazo;

      Carme

      Elimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!